Πριν καν ανοίξει η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να αποφασιστεί ποιος ιδιώτης θα μισθώσει το Θέατρο Άλσους «Δημ. Κιντής», η ανάρτηση θεατρικής παράστασης στα sites προπώλησης εισιτηρίων, αποκάλυψε πλήρως το "θέατρο" που παίζεται πίσω από το Θέατρο Άλσους της πόλης μας.
Ο ανάδοχος ήταν ουσιαστικά προεπιλεγμένος πριν ξεκινήσει ο «κάτι σαν διαγωνισμός», όπως χαρακτήρισε η Δημοτική Αρχή τη διαδικασία επιλογής.
Γι’ αυτό, στο Δημοτικό Συμβούλιο:
Δεν συναινέσαμε σε έναν «σαν διαγωνισμό» που δεν εξασφάλιζε την αμεροληψία και την ισοτιμία και που δημιουργούσε εύλογες σκιές για τον τρόπο επιλογής.
Αρνηθήκαμε να γίνουμε το άλλοθι μιας διαδικασίας που, όπως αποδείχθηκε περίτρανα εκ των υστέρων, είχε ήδη κριθεί πριν καν ξεκινήσει.
Ο πολιτισμός της Ηλιούπολης και οι δημόσιες υποδομές της δεν είναι ιδιοκτησία κανενός για να διαχειρίζονται με όρους παρασκηνίου και φωτογραφικών διαδικασιών.
Δεν θα επιτρέψουμε την αδιαφάνεια να γίνει κανονικότητα.
Η παράταξή μας θα συνεχίσει με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και αυστηρό έλεγχο.



