Κάθε μέρα που περνά, τα κάνεις ολοένα και χειρότερα σε όλα τα επίπεδα.




Αγαπητέ Στάθη,

Είναι εξόχως προβληματική αυτή η ανάρτηση, για 2 λόγους:

Ο πρώτος είναι ότι εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα. Πρώτα έρχεσαι στο σινεμά, μου πλέκεις το εγκώμιο, φωτογραφίζεσαι μαζί μου, λες πόσο έγκριτος ειμαι και λίγες ημέρες αργότερα, επειδή προφανώς έχεις στριμωχτεί πολιτικά, γράφεις πως διέπραξα δυσφήμιση.

Δεύτερον: Τα ΜΜΕ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ. Αυτή είναι η δουλειά μας. Το γεγονός ότι το National Geographic καταγράφει μια Τίγρη να τρώει ένα ελάφι δεν καθιστά το κανάλι δολοφόνο. Το γεγονός ότι η Cosmote TV δείχνει τον Γιοβιτς Offside, δεν σημαίνει ότι ο καμεραμάν έχει προσωπικά με τον Γιοβιτς.

Το επιχείρημα σου για τα τοπικά ΜΜΕ είναι το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα του πετάγματος της μπάλας στην εξέδρα, προσπαθώντας να ντριπλάρεις επικοινωνιακά μετά από τα απανωτά πολιτικά σου λάθη.

Ξέρεις, δεν με πολυαπασχολεί η γνώμη ενός πολιτικού για εμένα. Ίσα ισα. Αναρτήσεις σαν αυτές είναι παράσημα.

Οσο και να προσπαθήσεις να προωθήσεις το κλίμα «μας πολεμανε», όσοι ξέρουμε από επικοινωνία, δεν τσιμπάμε. Και ευτυχώς που η πλειονότητα των συμβούλων σου είναι προσωπικοί μου φίλοι, με εκτιμούν και τους εκτιμώ και γνωρίζουν ότι είναι άλλο πράγμα η δουλειά και άλλο η στοχοποιηση.

Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που σου γράφω εδώ από τον προφίλ μου. Και για να μην υπάρχουν απορίες, σου βάζω και μια στιγμή αγάπης προς το πρόσωπο μου.

*ΥΓ: Κάθε μέρα που περνά, τα κάνεις ολοένα και χειρότερα σε όλα τα επίπεδα.

Νέτα, σκέτα, αντρίκια και δημόσια.





Και η αναρτησούλα του Δημάρχου Ηλιούπολης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην οποία αναφέρεται ο κ. Γιάννης Καραμαγκάλης.

Παρακολουθήσαμε ίσως το πιο κατάπτυστο βίντεο που έχει αναπαραχθεί εδώ και δεκαετίες από μία ενημερωτική σελίδα που διεκδικεί θέση στην ενημέρωση της πόλης.
Με πρωτοφανή φασιστική διάθεση είδαμε κοντάρια στη συγκέντρωση για το Χαλικάκι με τα πρόσωπα των δημοτικών συμβούλων σαν να είναι επικηρυγμένοι επειδή «τόλμησαν» να ψηφίσουν σύμφωνα με την συνείδηση τους την αναβάθμιση μιας περιοχής που βρισκόταν εδώ και δεκαετίες στην απόλυτη στασιμότητα.
Η προσπάθεια απειλής εναντίον δημοτικών συμβούλων της σημερινής δημοτικής αρχής από οργανωμένες ομάδες που στόχο έχουν να προπαγανδίσουν με συντονισμένες ενέργειες θυμίζουν ναζιστικά καθεστώτα με οργανωμένη προσπάθεια δολοφονίας χαρακτήρων, δημιουργίας φόβου με αποτέλεσμα να υπονομεύεται η δημοκρατική αρχή.
Η προσπάθεια να σπείρουν κάποιοι το μίσος για συγκεκριμένους αιρετούς με την κατάφωρη καταπάτηση των δικαιωμάτων αποτελεί ντροπιαστική πράξη όχι μόνο για όσους κρατούσαν τα καδρόνια, αλλά και σημαντική παράλειψη που ισοδυναμεί με πράξη για όλους όσοι βρίσκονταν ανάμεσα στο πλήθος και επεδείκνυαν ανοχή σε μια αντιδημοκρατική έκφραση με παράλληλη προσπάθεια συκοφαντίας για εκείνους που τάχθηκαν υπέρ της προστασίας του δημοσίου και κοινωφελούς χαρακτήρα της περιοχής Χαλικάκι με την ανάπλαση της περιοχής ενάντια στη βία και την εγκληματικότητα που επικρατεί στην περιοχή.
Μαύρη μέρα με παρεμπόδιση της ελεύθερης δημοκρατικής έκφρασης δημοτικών συμβούλων, εξαπολύοντας συκοφαντίες με το να προσπαθούν να σπιλώσουν την πεντακάθαρη στάση μας σκίζοντας χαρτονομίσματα υπονοώντας υπόγειες συναλλαγές που δεν έχουν σχέση με μία πεντακάθαρη δημοτική αρχή.
Δεν ντράπηκαν για ανθρώπους που εκπροσωπούν τους δημότες για να βρεθούν στα κοντάρια, δεν ντράπηκαν για νέες γυναίκες, νέα παιδιά μορφωμένα που ασχολούνται με την τοπική αυτοδιοίκηση για να προσφέρουν στην πόλη τους, άνθρωποι με οικογένειες, αιρετοί που εκπροσωπούν τους θεσμούς που σπιλώνονται με αυτόν τον κατάπτυστο τρόπο.
Δεν θα τους κάνουμε την χάρη να ζήσουμε με τις απειλές τους και τις επικηρύξεις.
Να τον χαίρονται τον φασισμό τους!
Οφείλουν συγνώμη σε όλους όσοι παραπλανημένα, έδωσαν το «παρών» αλλά εξαναγκάστηκαν να ανεχτούν τα φασιστικά τους τερτίπια.
Λυπάμαι που το βίντεο αυτό αναπαράχθηκε από το σύνολο των media της πόλης και κάποιοι αναγκάστηκαν να το κατεβάσουν λόγω της συκοφαντικής δυσφήμησης που διέπραξαν και των αρνητικών σχολίων που εισέπραξαν από ανυποψίαστους δημότες και κατοίκους που τους στόλισαν με εύλογα σχόλια.