Ελλάδα 2.0 με αναδρομολόγηση, αδιαφάνεια και επικοινωνιακά τεχνάσματα!
Η «μάχη κατά της ακρίβειας» της ΝΔ είναι ένα πανάκριβο επικοινωνιακό σόου προκειμένου να κρυφτεί η συνειδητή αφαίμαξη της μεσαίας τάξης, με τον πληθωρισμό να καλπάζει πάνω από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης για 30 από τους τελευταίους 33 μήνες. Με ένα κλικ, η ήδη πληρωμένη υποδομή του e-katanalotis σε πετάει αυτόματα στο posokanei.gov.gr.
🟣Η δήθεν αναβάθμιση ,όμως, αποδεικνύεται εμπαιγμός σε μια πλατφόρμα όπου μέχρι στιγμής φαίνεται να επικρατεί πλήρης αδιαφάνεια, με συμβάσεις που παραμένουν άφαντες από το ΚΗΜΔΗΣ.
🟠Την ίδια στιγμή, από τα επίσημα κείμενα των προσκλήσεων απαλείφθηκε κυνικά κάθε αναφορά σε «πραγματικό χρόνο». Αντίθετα, οι φορολογούμενοι ξαναπληρώνουμε μια πλατφόρμα που, όπως ομολογείται στις προδιαγραφές της, η ενημέρωση γίνεται απλώς «μια φορά τη μέρα» και αφορά τελικά την αποδελτίωση του ψηφιακού marketing και των προσφορών των super markets!
🟣Μετά το αποτυχημένο μέτρο των 10.000 ασαφών κωδικών και την κατάργηση του πλαφόν, η κυβέρνηση χρηματοδοτεί την παρακολούθηση διαφημίσεων, αφήνοντας εντελώς εκτός τα νωπά και χύμα προϊόντα (κρέας, φρούτα, λαχανικά) που γονατίζουν καθημερινά τα νοικοκυριά.
🟠Πόσο κοστίζει τελικά αυτός ο εμπαιγμός και #Giapoiontokanei* ότι κάνει; Γιατί είναι προφανές ότι *δεν γίνεται για τους πολίτες*.
Έχουν υποχρέωση οι υπεύθυνοι να ανακοινώσουν δημόσια ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ το posokanei τους
Γιατί αποδεικνύεται ότι τελικά δεν μας… κάνει!
Υποθέτουμε, κι όχι αβάσιμα, ότι ο λόγος για τον οποίο κάνει η Κυβέρνηση το ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ δεν είναι η έγνοια της για την ακρίβεια που πιέζει τρομακτικά και καθημερινά τους πολίτες.
🟣Οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ νοιάζονται και θέτουν το θέμα.
Η απάντηση θα πρέπει να δοθεί στη Βουλή.


